• Alle producten zijn toegevoegd aan uw winkelmandje.

Garantie & klachten

Helaas gaat er wel eens iets eerder stuk dan je mag verwachten. Bij Joy proberen we hier altijd een passende oplossing voor te vinden. Heb je de mogelijkheid om naar 1 van onze winkels te komen? Neem het artikel met de klacht gewassen mee. Hierdoor kunnen we je zo snel mogelijk helpen. Om je zo optimaal mogelijk van dienst te zijn is het handig om een aankoopbewijs mee te brengen. 

Lukt dit niet, of heb je online gekocht? Lees dan hieronder verder:

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected] Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.